Samsung SC20F70HB groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC20F70HB groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

ka 08-02-2017

Samsung geen goede koop

Geschreven voor: Samsung SC20F70HB groen

Sensor werkt niet, sensor het handvat is veel te gevoelig als je ergens tegen aan tikt gaat de stofzuiger uit.... en de stang is al kapot.

Henny 21-08-2016

Valt tegen na 2 jaar

Geschreven voor: Samsung SC20F70HB groen

Inmiddels heb ik de Samsung stofzuiger al ca. 1 1/2 jaar in gebruik. De stofsensor ging al binnen een half jaar kapot en moest worden verwijderd. Hierdoor bleef maar 1 zuigstand over. Net een jaar oud ging de stofzuiger voet kapot en heb ik een nieuwe gekocht. Nu een ruim een half jaar verder is de stofzuigerslang bij de bevestiging aan de stofzuiger zelf gescheurd. Als noodoplossing met plakband kan ik nog stofzuigen.
De stofzuiger is zwaar en en rolt niet gemakkelijk. Ik denk dat dat de reden is dat de stofzuigerslang is gescheurd. Ook is het reservoir met stof niet heel makkelijk schoon te maken (3 lagen). Zelf is de stofzuiger wel krachtig genoeg en maakt niet heel veel lawaai.

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid

Minpunten

• toebehoren
  • rolt niet makkelijk
  • zwaar

leonvergeldt 05-09-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HB groen

Stofzuiger met zeer goede zuigkracht. Rijdt soepel rond, heeft een lang snoer en ook een lange en verstelbare stang. Erg handig dat er een aan en uit knop op de handgreep zit. Daarnaast ziet hij er ook nog eens modern en dynamisch uit. Ik kan geen verbeterpunten bedenken.

LianneV87 23-08-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HB groen

Super goede stofzuiger! Ik heb altijd gedacht dat mijn Miele stofzuiger degene was met de meeste zuigkracht, maar dat blijkt absoluut niet waar, wat een verschil! Ook hoogpolig tapijt is geen enkel probleem om goed schoon te krijgen. Handige extra's bij de stofzuiger en mooi design. De stang is lekker lang zodat je niet met kromme rug hoeft te staan. Wij hebben alles in huis van Samsung (TV, geluid, tablets, telefoons) tot grote tevredenheid.

debruijn84 08-05-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HB groen

Sinds enkele dagen deze Samsung stofzuiger in gebruik. Gemakkelijk in gebruik en uiteraard zakloos!
Deze stofzuiger wordt meegeleverd met 2 borstels, één voor harde vloeren met alleen borstels, en één borstel voor zachte vloeren (tapijt e.d.) en voor harde vloeren.
Batterijen worden ook bijgeleverd voor de afstandsbediening en de dustsensor

Veel pluspunten:
-Lang snoer
-telescoopbuis is erg lang (makkelijk voor mensen van 2 meter lang)
-Materiaal voelt erg degelijk aan
-Alle hulpstukken zitten gemakkelijk verborgen in de handgreep (borsteltje en plintenzuiger)
-De stofzuiger rijdt erg soepel door een combinatie van grote en kleine wieltjes
-Produceert weinig geluid in de middelste stand maar geeft toch voldoende zuigkracht
-De dustsensor is een leuke gadget, die aangeeft of er nog vuil/stof wordt opgezogen.

Minpunten:
-Stofzuigerslang klapt bij mij weleens dubbel, heb dit bij andere stofzuigers nog nooit gehad. Komt mogelijk door een te dun materiaal van de slang.
-Grote wielen blijven wel gemakkelijk achter deurposten e.d. hangen
-De besturing van de stofzuiger zit op de handgreep van de zuigmond, dit is een draadloze besturing en werkt niet altijd even goed. (De besturing dichter bij de stofzuiger houden helpt hierbij!)